29 czerwca 2015

back

Jak miło znowu włączyć bloggera i kliknąć "nowy post" - już się od tego odzwyczaiłam. Przepraszam że odeszłam tak bez słowa, ale uważam że post o tym jak mi przykro że muszę zawiesić bloga był niepotrzebny. Wiedziałam, że wrócę tu prędzej czy później, nadeszła właściwa chwila i jestem z powrotem - dla was ❤ Nie wiem jeszcze jak to wszystko będzie funkcjonować, mam nadzieję, że szybko uporam się z wątpliwościami.

Jeśli jeszcze nie zauważyliście, zmieniłam nazwę bloga na martynawankiewicz. Od dawna zastanawiałam się żeby pisać pod swoim nazwiskiem, bo o dodatkach nastolatki (moja stara nazwa) tu nic nie było haha. Nie macie mi tego za złe? Wygląd strony też uległ małej zmianie, czego możecie się często spodziewać, bo uwielbiam eksperymentować z kodami CSS. Nuda na blogu absolutnie zabroniona!
Teraz, w wakacje, całkowicie oddam się blogowi i zajmę się nim na poważnie - skoro już wracam to z podwójną siłą! Nie będę narzekać na brak zdjęć, a nawet lepiej - w ogóle nie będę narzekać! Obiecuję, że będę się starać z całych sił, żebyśmy wszyscy byli zadowoleni.
Do zobaczenia w kolejnym poście! Dzięki że jesteście :)

22 komentarze:

  1. Jakie śliczne widoczki!!!
    Juliie-blog KLIK! może zaobserwujesz:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie jest nad wodą o takich porach!
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia, wygląd bloga też bardzo ładny <3
    Obserwuję :)

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bym dała, żeby posiedzieć nad jeziorem :) Wygląd bloga bardzo ładny i fajnie, że zmieniłaś nazwę. Czekam na kolejne posty :)
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia robione w idealnym momencie, pięknie :) Świetny wygląd bloga

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze powróciłaś do blogowania!
    Zdjęcia śliczne :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że wróciłaś :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, możesz powiedzieć czym robione? (jaki sprzęt, czy polecasz)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i fajnie że znowu wróciłaś na bloggera, każdy potrzebuje przerwy.

      Usuń
    2. dziękuję :)
      telefonem Samsung Galaxy Trend

      Usuń
  9. bardzo ładne zdjęcia!
    ----
    http://polowcia--blog.blogspot.com/ byłabym wdzięczna za poklikanie w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zmiany.
    Nowa nazwa jest lepsza od poprzedniej.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że wróciłaś kochana! :) Zdjęcia bardzo ładne

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie że wracasz! dam ci powera i obserwuję! mam nadzieję że się odwdzięczysz ^^

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że wróciłaś! :3 masz racje, takie posty że sie odchodzi są zbędne jak ma się nadzieję że się wróci! :)
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wróciłaś:) Jeśli chodzi o małe zmiany to są one jak najbardziej nam potrzebne, także fajnie, że zmieniłaś nazwę i layout:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

• Dziękuję za każdy szczery komentarz i obserwację
• Nie bawię się w obs/obs ale każdy blog w komentarzu chętnie odwiedzę i skomentuję
• Brak weryfikacji obrazkowej
• Proszę, zamiast "kopiuj, wklej" napisz coś od siebie :))