7 sierpnia 2015

paper towns

"czasami nasze wyobrażenie drugiej osoby niewiele ma wspólnego z tym,
kim ona naprawdę jest"
Dziś na blogu przedstawiam wam moją pierwszą recenzję.. filmu! Filmu o którym w ostatnim czasie jest dosyć głośno. Zapytacie pewnie czyja to zasługa - pierwszoplanowej roli supermodelki Cary Delevingne, fabuły, soundtracku czy faktu że został nakręcony na podstawie powieści Johna Green'a? Otóż wszystko naraz! Książka jak i film opowiada o osiemnastoletnim Quentinie który od zawsze jest zakochany w swojej przyjaciółce z dzieciństwa Margo. Ich kontrakt urwał się na długie lata aż do pewnego wieczoru kiedy to Margo przychodzi do Q i prosi o pomoc w zemście na byłym chłopaku i innych osobach które zawiodły jej zaufanie. Chłopak zgadza się, nieświadomy że to będzie najlepsza noc w jego życiu! Po nocnej eskapadzie dziewczyna znika. Jak się okazuje Margo zostawiła wskazówki co do miejsca jej pobytu. Quentin wraz z przyjaciółmi rusza w długą podróż po USA aby ją odnaleźć. Czy uda mu się? Tego wam nie powiem, koniecznie przekonajcie się sami. Gwarantuję, że warto. Z kina wyszłam mile zaskoczona i wiem, że jeszcze niejednokrotnie wrócę do tej historii.

32 komentarze:

  1. Najpierw będę musiała przeczytać książkę, a później wybiorę się na film :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż zabieram się za książkę, a potem dopiero obejrzę film. :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Johnem Greenem. Szczerze rozczarowałam się jego książkami, dlatego ani do książki, ani do filmu mnie nie ciągnie.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog,obserwacja za obserwacje?
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam książkę i oglądałam film i powiem szczerze, że książka o wiele lepsza. Najbardziej zawiodło mnie to, że gra Cara, która średnio pod pasowała mi do tej roli :/. Genialny post ♥ :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zobaczyć ten film i przeczytać książkę :D
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wybrać się na ten film ale akurat byłam na koloniach :/
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?

    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce przeczytac ksiazke, ale na film tez mam ochote. ^^

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w kinie na tym filmie kilka dni temu, i sądzę że jest genialny! :) Śliczny design bloga ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrych opini, ale nie miałam okazji oglądnąć :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chce najpierw przeczytać książke a póżniej film
    OBSERWUJE Zapraszam na mój blog --> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym na początku przeczytać książkę :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz w planach zrobić serię b2s? Jeśli tak to kiedy zaczynasz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamierzam przeczytać ksiażkę a później zobaczyć film :)

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam zamiar wybrać się w przyszłym czasie na film, jednak chyba najpierw przeczytam książkę ;)

    MÓJ BLOG- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam w kinie, nie czytałam, ale mam ochotę kupić książkę :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę to obejrzeć :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny film! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Film mnie zachwycił! Niebawem chciałabym zerknąć do książki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwiebiam ♥ Najlepszy film, cara ♥
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  21. Filmu nie oglądałam, a książka już kupiona czeka na przeczytanie :D

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam ten film, ale ja wyszłam z sali kinowej trochę rozczarowana. Wszystko było jak najbardziej na tak, ale miałam nadzieję, że pod koniec filmu Q będzie z Margo :/
    Fajna recenzja :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia i ciekawy blog!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji!♥ Film oglądałam i wydawał się być troszkę dziwnym. Cara jest przepiękna!
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chciałam zobaczyć ten film, a po Twojej recenzji jestem zdecydowana na 100%! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrezygnowałaś z bloga, że od tak długiego czasu nic się tu nie pojawiło? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem.. Nie chce rezygnować z bloga bo zawsze będzie mnie ciągnęło do bloggowania, lubię to robić, ale nie potrafię nauczyć się systematyczności, poza tym za kilka dni zaczyna się rok szkolny, mniej wolnego czasu. Posty będą się pojawiać ale rzadko, za to postaram się aby były dopracowane i miłe dla oka ;)

      Usuń
    2. W pełni to rozumiem. A masz zamiar zrobić serię "powrót do szkoły, czy raczej nie? Z chęcią zobaczyłabym te wpisy w Twoim wykonaniu, stąd moja ciekawość. ;)

      Usuń
    3. Chciałabym, ale z zepsutym komputerem będzie ciężko :/

      Usuń

• Dziękuję za każdy szczery komentarz i obserwację
• Nie bawię się w obs/obs ale każdy blog w komentarzu chętnie odwiedzę i skomentuję
• Brak weryfikacji obrazkowej
• Proszę, zamiast "kopiuj, wklej" napisz coś od siebie :))